Класна робота № 12-13 українська мова 9 клас Просте ускладнене речення 1. Бесіда На минулому уроці ми розглядали просте речення. Пригадайте, за якими критеріями ми його характеризували. 2. Робота з таблицею (усно) Пригадайте характеристики речення, прослідкуйте, як розподілили наведені нижче речення за категоріями. Позиція аналізу речення Категорії Відповідь За граматичною основою Двоскладне 15 Односкладне означено-особове 2 Односкладне неозначено-особове 8 Односкладне узагальнено-особове 7 Односкладне безособове 369 Односкладне називне 4 За наявністю другорядних членів речення Непоширене 5 поширене 123478 За наявністю всіх необхідних членів речення Повне
Популярні дописи з цього блогу
Українська література. 10 клас Класна робота № 1. Жіночі образи роману «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» Панаса Мирного. 1. Опрацювати матеріал підручника с. 53-54. 2. Переглянути відео урок за посиланням: https://youtu.be/yWbifuuZKmY. 3. Опрацювати конспект уроку (схеми переписати в зошит): Змальовуючи картини селянського життя Панас Мирний у романi "Хiба ревуть воли, як ясла повнi?", створює галерею жіночих образiв: Мотрi, Галi й Христi, Явдохи. 1. Яскравим прикладом жiнки-трудiвницi є Мотря, яка працює не покладаючи рук, щоб хоч якось пiдтримати свою родину. Це — одна з найтрагічніших жіночих постатей в українській літературі. У її життi не було щастя, радостi. «Мотря день i ніч в роботi та в роботi; літом — на полi, зимою — вдома». Цiй жінці було дуже важко змиритися з неправдою. Та не тільки соціальні умови пригнiчували Мотрю, великого болю завдав їй рiдний син, зневажаючи її почуття, ображаючи матери
Українська література 10 клас Класна робота № 2 СКЛАДНІСТЬ І СУПЕРЕЧЛИВІСТЬ ХАРАКТЕРУ ЧІПКИ — ГОЛОВНОГО ГЕРОЯ РОМАНУ, ЙОГО ЕВОЛЮЦІЯ ВІД ПРАВДОШУКАЧА ДО РОЗБІЙНИКА. ТИПОВЕ Й ЕКСТРЕМАЛЬНЕ В ДОЛІ ГЕРОЯ Доля - це дерево, це ієрархія всіх вчинків, Які можливо вибрать і зробить. Ти вибираєш й створюєш зупинки, Одне не можна, це повернення здійснить. М.Щасливий. 1. Бліц - диктант (за романом «Хіба ревуть воли, як ясла повні?») ( письмово в зошиті, надіслати для перевірки) 1. Стрижнева сюжетна лінія роману — доля Чіпки від народження до... 2. У другій частині автори повертають нас у часи руйнування... Катериною II і поступового закріпачення України. 3. Які прізвища мав Чіпчин батько? 4. Ким були батьки Чіпки Варениченка? 5. Хто став прототипом Чіпки? 6. Хто така «польова царівна»? 7. Коли Мотря дізналася про наругу Чіпки над іконою? 8. У скільки років Чіпка пішов у найми? 9. Тип пересічного селянина того часу — це образ...
Українська література 7 клас
ВідповістиВидалитиМихайло Стельмах « Гуси-лебеді летять…»
1. Прочитати статтю підручника – с. 109, опрацювати біографію М Стельмаха.
2. Прочитати повість « Гуси-лебеді летять… » розділи І і ІІ с. 110-125.
3. Переглянути відеоматеріали за посиланням: https://youtu.be/1irKMfYRKio
https://youtu.be/NRn_HWSjGCU
https://youtu.be/YIwpDE3X-yA
4. Опрацювати запитання підручника – с. 116-117, 126, виконати тести № 1- 3 в зошиті, записати « паспорт» твору.
5. Домашнє завдання: Виписати в зошит визначення «Автобіографічний твір», «Символ» з розділу «Теорія літератури» с. 140-141.
Українська мова 7 клас
ВідповістиВидалитиДієприкметниковий зворот. Відокремлення комами дієприкметникового звороту
1. Переглянути відеоматеріал за посиланням: https://youtu.be/E9OSFFFBkZ4
https://youtu.be/evelzT0K7WM
2. Опрацювати матеріал підручника – параграф 16 с. 85.
3. Виконати вправи 138, 139, 140.
4. Домашнє завдання : впр. 143.