Підсумкова контрольна робота за рік 6 клас

українська література

                          1. Назвіть види календарно-обрядової поезії.

                          2. Установіть відповідність між письменником і твором:

      1. Т. Шевченко         А «Казка про яян».

2.Леся Українка        Б «Жар-птиця»

3. Е. Андієвська         В «Іван Підкова»

                                             4. С. Руданський        Г «Мрії»

        5. І.Жиленко               Д «Добре торгувалось»

                            3. Доберіть до кожного твору його тему:

                   1. «Євшан – зілля»    А. Приїзд друзів до бабусі з метою збирання колекції комах

                  2. «Федько-халамидник»      Б. Зображення суду над Щукою, яка чинила

                                                                   шкоду в  ставку   його   мешканцям і отримала

                                                                  вирок  – повернутися знову до  річки.

                  3. «Щука»                             В. Показ люблячого, відкритого серця дитини, яке   

                                                         протиставляється жорстокості дорослих, потворному і  

                                                         злочинному суспільству, яке   калічить маленькі життя і

                                                          маленькі душі.

               4. «Митькозавр з Юрківки…»     Г. Зображення перебування у

                                                      Володимира  Мономаха  ханського  сина, повернення

                                                      хлопця  на Батьківщину  за   допомогою  степового зілля.

                                    4. Доберіть до вивчених понять їх визначення:

               1. Гумореска    А. Коротке оповідання алегоричного змісту з яскраво вираженою  

                                         мораллю.

                  2. Байка            Б. Система подій у літературному творі, через які письменник  

                                       розкриває    характери персонажів і весь зміст твору.

                  3. Ямб                 В. Двоскладова стопа з наголосом на другому складі.

                 4. Притча           Г. Невеликий алегоричний, здебільшого віршований

                                            твір повчального  змісту.

               5. Сюжет            Д. Невеликий віршований чи прозовий твір з комічним сюжетом.

                                     5. Визначте віршовий розмір поезії:

                     На панщині пшеницю жала,

                      Втомилася; не спочивать

                     пішла в снопи, пошкандибала

                      Івана, сина годувать.


                                   6.Продовжте рядки поезій: ( 2-3 рядки )

« то хоч в серце біль доходив….»

« на той раз суддями були….»

«Боже великий, єдиний….»

 

                              7.Впізнайте твір за ключовими словами:

1)Соловей, садок, троянда, спів.

2)Розбишака, лід, річка.

3)Хлопчик, дідусь, мішок, самоцвіти.

4)Друзі, метро, дресирувальники.

5)Кактус, синьо морди, боягуз.

6)Колекція, озеро, чудовисько.

 

                                8.  Упізнайте героя за його характеристикою:

                   1. Федько          А. «Крім балакучості і доброго серця ще дуже молодою….»

                  2. Толя                 Б. « Був невеликий і худий, волосся в нього стирчало на всі боки,                

                                                 як   колючки  у кактуса»

                 3. Говорюща риба  В. «Це був чистий розбишака-халамидник. Спокій був його

                                                ворогом….

                4. Сашко         Г. « Це була дитина ніжна, делікатна, смирна. …чистенький,                   

                                                 чепурненький 

                5. Гном          Д. «Він любить какао пить, смоктати м’ятні гостинці…»





                  

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу