Індивідуальний план роботи
під час канікул в умовах карантину
з 23.03 по27.03.2020р.
вчителя української мови та літератури
Шалигіної Людмили Єгорівни
№/ п
|
Дата
|
Зміст роботи
|
Примітки
|
1
|
23. 03
|
1. Інструктаж батьків та учнів щодо організації
дистанційної форми навчання учнів під час карантину та надання
роз’яснювальної інформації щодо виконання завдань дистанційного навчання у Viber-групах та інших
соціальних мережах;
2. Онлайн
консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання;
3.
|
Дистанційна
форма роботи на веб-ресурсах:
1.
Освітня платформа «На урок»;
2. Viber-групи для
дистанційного навчання учнів;
3.
Viber-група для
дистанційного спілкування із батьками.
|
2
|
24. 03
|
1.Робота із шкільною документацією.
2. Онлайн консультації з учнями 9 класу підготовка до ДПА.
3. Розробка онлайн-тестування за прочитаними творами для учнів 6, 7,9,10 класів;
4. Підготовка конспектів уроків відповідно темам
календарного планування.
|
Дистанційна
форма роботи на веб-ресурсах:
1.
Освітня платформа «На урок»;
2. Viber-групи для
дистанційного навчання учнів;
3. Viber-група для дистанційного спілкування із батьками.
4. Сайт МОН України;
5.YouTube.
|
3
|
25. 03
|
1. Ознайомлення
з різними платформами для дистанційного
навчання.
2. Перевірка учнівських робіт (6, 7,9,10 класи).
3. Вивчення нового правопису – самоосвіта.
|
Дистанційна
форма роботи на веб-ресурсах:
1.
Освітня платформа «На урок»;
2. Viber-групи для
дистанційного навчання учнів;
3. Viber-група для дистанційного спілкування із батьками.
5. Сайт МОН України;
6.YouTube.
|
4
|
26. 03
|
1. Вивчення Закону про
середню освіту.
2. Підбір матеріалів для уроків та індивідуальних
завдань.
3. Розроблення уроків та позакласних заходів.
|
Дистанційна
форма роботи на веб-ресурсах:
1.
Освітня платформа «На урок»;
2. Viber-групи для
дистанційного навчання учнів;
3. Viber-група для дистанційного спілкування із батьками.
4. Сайт МОН України;
5.YouTube.
|
5
|
27.03
|
1. Розробка та розсилка завдань для учнів 6, 7,9,10 класів.
2. Упорядкування папки самоосвіти.
3. Продовжити розробляти та підбирати матеріали до тематичної перевірки
знань з української мови та літератури.
4. Надання
посилань на відеоуроки з тем, які були задані для самостійного
опрацювання.
|
Дистанційна
форма роботи на веб-ресурсах:
1.
Освітня платформа «На урок»;
2. Viber-групи для
дистанційного навчання учнів;
3. Viber-група для дистанційного спілкування із батьками.
4. Сайт МОН України;
5.YouTube.
|
Коментарі
Дописати коментар