Індивідуальний план роботи
під час канікул в умовах карантину
з 23.03 по27.03.2020р.

вчителя української мови та літератури
Шалигіної Людмили Єгорівни
№/ п
Дата
Зміст роботи
Примітки
1
23. 03
1. Інструктаж батьків та учнів щодо організації дистанційної форми навчання учнів під час карантину та надання роз’яснювальної інформації щодо виконання завдань дистанційного навчання у Viber-групах та інших соціальних мережах;
 2. Онлайн консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання;
3.
Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах:
1. Освітня платформа «На урок»;
2. Viber-групи для дистанційного навчання учнів;
3. Viber-група для дистанційного спілкування із батьками.

 


2
24. 03
1.Робота із шкільною документацією.
2. Онлайн консультації з учнями 9  класу підготовка до ДПА.
3. Розробка онлайн-тестування за  прочитаними творами  для учнів 6, 7,9,10  класів;
4. Підготовка конспектів уроків відповідно темам календарного планування.
Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах:
1. Освітня платформа «На урок»;
2. Viber-групи для дистанційного навчання учнів;
3. Viber-група для дистанційного спілкування із батьками.
4. Сайт МОН України;

3
25. 03
1.  Ознайомлення з різними платформами  для дистанційного навчання.
2. Перевірка учнівських робіт (6, 7,9,10  класи).
3. Вивчення нового правопису – самоосвіта.
Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах:
1. Освітня платформа «На урок»;
2. Viber-групи для дистанційного навчання учнів;
3. Viber-група для дистанційного спілкування із батьками.
5. Сайт МОН України;

4
26. 03
1. Вивчення Закону про  середню освіту.
2. Підбір матеріалів для уроків та індивідуальних завдань.
3. Розроблення уроків та позакласних заходів.

Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах:
1. Освітня платформа «На урок»;
2. Viber-групи для дистанційного навчання учнів;
3. Viber-група для дистанційного спілкування із батьками.
4. Сайт МОН України;

5
27.03
1. Розробка та розсилка завдань для учнів 6, 7,9,10  класів.
2. Упорядкування папки самоосвіти.
3. Продовжити розробляти та  підбирати матеріали до тематичної перевірки знань з української мови та літератури.
4. Надання посилань на відеоуроки  з  тем, які були задані для самостійного опрацювання.
Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах:
1. Освітня платформа «На урок»;
2. Viber-групи для дистанційного навчання учнів;
3. Viber-група для дистанційного спілкування із батьками.
4. Сайт МОН України;


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу