Класна робота № 17 українська мова 6 клас
 Узагальнення та систематизація з теми «Числівник»


Робота з підручником
 Повторити теоретичний матеріал підручника – параграф 58 с. 184 – 187.
«Мозкова атака»  ( усно).
1) Як змінюється числівник?
2) На які групи за значенням поділяються числівники?
3) Чому такий поділ?
4) З якою частиною мови зв’язаний числівник? Чому?
5) У чому особливість відмінювання порядкових числівників?
6) З якою частиною мови можна сплутати числівник? Як цього уникнути?
7) При визначенні часу, які числівники вживаємо?
8) Скільки числівників в української мови?
«Бізнес-задачі»
Розв’яжіть задачі (розв’язок запишіть словами). Запишіть числівники словами, узгоджуючи їх з іменниками. ( письмово)
1) На кондитерській фабриці за 2 дні спекла пекарка 20 тістечок. Спочатку  вона прикрасила родзинками  15 тістечок, а потім 15 – горішками. Усі тістечка виявились прикрашеними. Скільки тістечок були прикрашені як родзинками, так і горішками?
2) На фірму треба працевлаштувати 30 осіб. На співбесіду прийшли 42 людини. Скільки людей отримають відмову?
 «Інтелектуальні головоломки»
Запишіть і відгадайте загадки, записуючи числівники словами. Визначити відмінок числівників ( письмово)
 1) Летів птах на 12 ногах та 1 яйце зніс.  2. Росте дуб, на ньому 12 суків, 52 гілки, на кожній гілці по 7 листочків. Що це за дуб?  3. У книжці 6 листочків простих, 7 золотий.  4. 2 зірки весь світ бачать. 5. У 32 вояків 1 командир.  6. Має шкір 7, витискає сльози всім.  7. 4 ходаки, 2 бодаки, 7 – помахайло.  8. 100 коней, 100 волів – це яйце не потягнуть.
Робота з підручником
Виконати впр. 496, 497, 498.

 Домашнє завдання.
Підготуватися до контрольної роботи – повторити теоретичний матеріал.
Виконати впр. 500 , тести на с. 186 – 187.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу