Класна робота № 8  Українська література 6 клас
Характеристика образу головного героя Климка Джури
Боягуз, котрий переміг страх, —
найсильніша людина у світі!
Леся Воронина
1. Клоуз-тести.  (виконуємо письмово, надсилаємо для перевірки)
1. Зброя проти синьомордів, яку запропонував Климко батькам...
2. Інструмент, який знайшов батько з хлопцями в піраміді...
3. Під час гри на дримбі до піраміди зліталися...
4. Основна мета прибульців на Землі — це...
5. Климко назвав спосіб пересування пірамідою...
6. Усі представники роду Джур втаємничені...
7. Прибульці сховали бабусю Соломію в...
8. Помічником синьомордих прибульців серед людей виявився...
9. Бабуся Соля дала рятівникам...
10. На дні полотняної торбинки була...
11. Подумки Климко наказав прибульцям...
12. Найуспішніший засіб від переляку бабуся клала...
2. Гра "Впізнай героя". (Виконуємо письмово, записать тільки 1-2 слова)
1. "... Одного дня звичайнісінький хлопець, життя якого досі було похмурим і буденним, захворів".
2. "лагідна старенька жіночка, котра весь час поралася на кухні й поливала квіточки у вазонах".
3. "винахідниця, яка створила машину часу й приготувала протиотруту від вірусу страху".
4. "...засмага на їхніх обличчях була така густа, що вони стали схожими на кочівників пустелі — берберів."
5. "...про мою бабусю він говорить з величезною повагою й захопленням".
6. "... він став схожий на гібрид жирафи з орангутангом. Тобто виріс одразу на дві голови й накачав м'язи, як у Шварценеґґера!"
7. "... Один із хлопців — кругловидий, зі смішними, довгими, мов у зайця передніми зубами. А другий, чорнявий, з чорними як смола очима й густими насупленими бровами".
8. "...У великому басейні, встеленому водоростями й лататтям, у зручних кріслах сиділи дивовижні створіння".
9. "Він завжди понад усе любив гроші і владу. Після літніх канікул він не вилазив із салону ігрових автоматів — програвав щодня купу грошей...".
10. "... перед нашестям синьомордів ми були цирковими акробатами".
3. Слово вчителя.
Хто з нас не уявляв хоч раз себе суперагентом, який рятує Всесвіт від прибульців? Хто з нас не мріяв про подорожі в часі і про розкриття неймовірних таємниць? Хто з нас не хотів би бути членом якогось таємного товариства? Товариства ТТБ! Мріяв про це і Клим Джура, звичайний український хлопчик, який одного чудового ранку опиняється в штабі Таємного Товариства Боягузів.
Та завдяки сміливості хлопчика Климка космічні прибульці переможені, засіб від страху знайдений. Климко Джура — справжній герой, але чи завжди він був таким? Сьогодні ми спробуємо простежити зміни в поведінці і характері головного героя, з'ясуємо, як йому вдалося побороти свій страх і з боягуза перетворитися на героя. Можливо, і нам колись доведеться зіткнутися з подібними ситуаціями, адже у житті буває по-різному. Однак ми завжди повинні залишатися гідними звання людини.
4. Робота з епіграфом.
Учитель. Поясніть слова епіграфа нашого уроку. Яким чином ці слова пов'язані з образом головного героя повісті — Климом?
5. Заповнення "анкети" за біографією героя. (Письмово)
1
Прізвище та ім'я, по батькові персонажа
Джура Клим Миколайович
2
Місце проживання
3
Вік
4
Зовнішній вигляд
5
Риси характеру
6
Поведінка, вчинки
7
Заняття, уподобання
8
Стосунки з однолітками, дорослими, рідними
6. Складання інформаційного грона до образу Климка.
Описание: https://ukrlit.net/lesson/6klas_2/6klas_2.files/image028.jpg

7. Складання плану характеристики образу Климка.
Учитель. Щоб повніше охарактеризувати образ Климка, треба скласти план.
Орієнтовний план       (записати в зошит)
1. Хто такий Климко Джура.
2. Вік хлопчика.
3. Зовнішній вигляд.
4. Поведінка, вчинки.
5. Заняття, уподобання.
6. Стосунки з однолітками, дорослими, рідними.
7. Риси характеру.
8. Моє ставлення до героя (що подобається, що ні).

8. Робота над усним твором — характеристикою героя.
 Домашнє завдання.
1.    Оформити конспект уроку і надіслати для перевірки.
2.    Завдання на вибір:
►  скласти кросворд за твором "Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку № 9";
►  написати твір "Як я ставлюся до Климка, героя повісті "Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку № 9", і як би я вчинив (вчинила) на його місці в складних ситуаціях".



Начало формы

Конец формы


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу