Українська мова 10 клас Класна робота № 2 Риторика як мистецтво, наука й навчальна дисципліна 1. Опрацювати теоретичний матеріал підручника –параграф 13-14 с.46-47. 2. Переглянути схеми 3. Переглянути відеоматеріал за посиланням: https://naurok.com.ua/prezentaciya-ritorika-yak-nauka-i-mistectvo-13450.html 4. Робота з підручником : впр. 3 с. 48 (усно). 5. Бесіда за питаннями: 1. Що вивчає риторика? 2. Чому ця дисципліна посідала важливе місце в осві¬ті Стародавньої Греції, Стародавнього Риму, Русі- України? 3. Для чого цей предмет уводять в навчальні плани шкіл? 4. Які якості є найважливішими для «ділової людини» в цивілізованому світі? 5. Що таке спілкування як соціальна потреба? 6. Пригадайте ситуації з вашого життя, коли продумана мовна поведін¬ка допомогла вам вирішити важливе питання або ж гідно вийти зі складної ситуації. Домашнє завдання: Комунікативна гра «Історія риторики» Мета гри: репрезентувати відомих риторів різних епох: Стародавньої Греції, Стародавнього Риму, Русі-України, XVII—XVIII ст. Підготовча робота. Індивідуальне домашнє завдання учням: • вивчити наявну літературу з історії риторики визначених періодів, ви¬брати одного з найвидатніших риторів, підготувати про нього розповідь-презентацію (7—10 хвилин) і підготуватися до її оприлюднення. Можна підготувати монолог (наприклад, розповідь Есхіна про його поразку з Де¬мосфеном).

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу