Українська література 7 клас
Класна робота № 2
І.Франко «Захар Беркут». Змалювання героїчної боротьби
русичів проти монголо-татарських нападників
1.Літературний диктант ( дописати слово-відповідь, в зошиті, надіслати на перевірку)
1. Де відбуваються події у повісті І.Франка? ( …).
2. Хто такий Тугар Вовк? (…)
3. Мирослава була схожою на…(…).
4. Хто допоміг Мирославі у боротьбі з ведмедицею? (…).
5. Хто мав серце як щире золото? (…).
6. Скільки жителів було у селі Тухля? (…).
7. Основним заняттям тухольців було…( …).
8. Хто був старійшиною у громаді? (…).
9. Скільки років було Захарові Беркуту? ( …)
10. Що стояло при вході у село Тухлю? (…).
11. Коли відбувалося полювання на Тухольщині? (…).
12. Чим пишалися тухольці? (…).
2.Вступне слово учителя.
Сьогодні ми продовжуємо вивчати повість І.Франка «Захар Беркут». В ній розповідається про громаду , що жила в в Тухольській котловині Карпат, про її героїчну боротьбу проти монголо-татарського нашестя.
Подумайте : «Що таке героїзм? Які вчинки є героїчні?»
(Зробити записи у зошиті)
Учитель. І.Франко у своєму творі «Захар Беркут» прекрасно зобразив
героїзм тухольців. Найкраще це втілено в художніх образах Захара Беркута, Максима, Мирослави. Тухольці дуже люблять свою батьківщину. Вони здатні на високий подвиг і тому перемагають вдесятеро сильнішого ворога.
У чому ж сила тухольців? Адже і досвіду в них менше, і озброєні гірше, і за кількістю вони поступаються монголам?..
Читаючи твір І. Франка, кожний захоплюється тухольцями, їх непереможним духом, вірністю, патріотизмом. Проблема патріотизму була, є і завжди буде актуальною. І захист Вітчизни — це священний обов'язок кожної і громадянина.
3.Робота над ІІІ та ІV розділами повісті:
Переглянути відеоматеріали за посиланням https://youtu.be/rk8PaBeivf8
https://youtu.be/mGFhnkpOqSM
4.Виконання завдань клоуз – тестів (письмово в зошиті , надіслати на перевірку)
- Продовжіть фразу.
1. Тема ІІІ розділу повісті «Захар Беркут» - ….
2. У ІІІ та ІV розділах порушені проблеми …
3. Найстаршим на копних зборах був …
4. Улюбленим заняттям для Захара Беркута є …
5. Захар Беркут із сином Максимом збирають зілля у горах для ліків коли ….
6. Метою життя З.Беркут для себе вважав …
7. Тухольці сплачували князю податки …
8. Орда хана складалася з війська у …
9. Основною метою військового походу монголів було …
10. Тугар Вовк називав татар своїми ….
11. Пета подарував Мирославі …
12. Бурунда був одягнений у шкіру …
Домашнє завдання.
Знати зміст V, VІ розділів, дібрати цитати до характеристики образів Максима і Мирослави.
Класна робота № 12-13 українська мова 9 клас Просте ускладнене речення 1. Бесіда На минулому уроці ми розглядали просте речення. Пригадайте, за якими критеріями ми його характеризували. 2. Робота з таблицею (усно) Пригадайте характеристики речення, прослідкуйте, як розподілили наведені нижче речення за категоріями. Позиція аналізу речення Категорії Відповідь За граматичною основою Двоскладне 15 Односкладне означено-особове 2 Односкладне неозначено-особове 8 Односкладне узагальнено-особове 7 Односкладне безособове 369 Односкладне називне 4 За наявністю другорядних членів речення Непоширене 5 поширене 123478 За наявністю всіх необхідних членів речення Повне
Коментарі
Дописати коментар