Класна робота№ 18 українська література 10 клас
КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 6. ЗА ТВОРЧІСТЮ ЛЕСІ УКРАЇНКИ, М. ВОРОНОГО, О. ОЛЕСЯ.
ТЕСТУВАННЯ - ОБРАЗНЕ СЛОВО ПОЕТИЧНОГО МОДЕРНІЗМУ
ІНСТРУКТАЖ ДО ВИКОНАННЯ ТА ОЦІНЮВАННЯ
Початковий
рівень — по 0,5 б. = 3 бали.
Середній
рівень — по 1 б. = 2 бали.
Достатній
рівень — по 2 б. = 3 бали.
Високий
рівень — 4 бали.
НАПИСАННЯ УЧНЯМИ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ
I варіант
Початковий рівень
1. Вкажіть назву
збірки поезій Олександра Олеся, що вийшла у 1907 р.:
А „З журбою радість обнялась”;
Б
„Драматичні етюди”;
В „Чужиною”;
Г „Поезії”.
2. Визначте
головну думку драми-феєрії „Лісова пісня”:
А одвічна
проблема реалізації творчої особистості;
Б перемога вільного високодуховного життя над обивательщиною,
буденщиною;
В проблема
соціальної нерівності людей;
Г проблема
збереження природного середовища.
3. Слова:
Не зневажай душі своєї цвіту,
Бо з нього виросло кохання наше!
Той цвіт від папороті чарівніший —
Він скарби творить, а не відкриває...
адресовані:
А Мавці;
Б Лукашеві;
В Килині;
Г
Перелесникові.
4.
Домінуючим художнім засобом у творі М. Вороного „Блакитна панна” є:
А метафора;
Б символ;
В
тавтологія;
Г епітет.
5. З якого
твору Лесі Українки рядки:
Так, я буду крізь сльози сміятись,
Серед лиха співати пісні,
Без надії таки сподіватись,
Буду жити! Геть, думи сумні!
А „Лісова
пісня”;
Б „Мріє, не
зрадь.”;
В „Стояла я
і слухала весну.”;
Г „Contra spem spero”.
6. Складний
шлях пошуку ідеалу життя розкрито у творі:
А „Чари
ночі”;
Б „По дорозі в казку”;
В „Інфанта”;
Г „О слово
рідне.”.
Середній рівень
Продовжте
речення:
1.
Неоромантизм — це...
2.
Драматичний етюд — це...
Достатній рівень
Виконайте
завдання:
1. Визначте
віршовий розмір поезії Миколи Вороного „Блакитна панна”.
2. Як ви
розумієте визначення жанру „Лісової пісні”, чому це драма-феєрія?
Високий рівень
Напишіть
творчу роботу на одну з тем:
1. „Лісова
пісня” — шедевр світової літератури.
2. „З журбою
радість обнялась.” (за творчістю О. Олеся)
II варіант
Початковий рівень
1. Кому
належать слова у творі Лесі Українки „Лісова пісня”:
О, не журися за тіло!
Ясним вогнем засвітилось воно,
чистим, палючим, як добре вино,
вільними іскрами вгору злетіло.
А Лукашеві;
Б Мавці;
В Килині;
Г Русалці.
2. М.
Вороний працював у театрі...
А І.
Карпенка-Карого;
Б М. Садовського;
В М.
Кропивницького;
Г П.
Саксаганського.
3. Яка
поезія стала відомим романсом?
А „О слово
рідне! Орле скутий!..”;
Б „Блакитна
панна”;
В „Чари ночі”;
Г „Стояла я
і слухала весну”.
4.
„Блавати”, „гротески” трапляються у творі:
А „Чари
ночі”;
Б „О слово
рідне!.. ”;
В „Мріє, не
зрадь”;
Г „Блакитна панна”.
5. У якому
творі Леся Українки піднімається проблема людини, природи і мистецтва?
А „Contra spem spero”;
Б „Лісова пісня”;
В „Стояла я
і слухала весну”;
Г „Мріє, не
зрадь”.
6. Конфлікт
драматичного етюду „По дорозі в казку” базується на протистоянні.
А старе —
нове;
Б чоловік —
жінка;
В герой — натовп;
Г творчість
— руйнація.
Середній рівень
Продовжте
речення:
1.
Драма-феєрія — це...
2. Символізм
— це...
Достатній рівень
Виконайте
завдання:
1. Визначте
віршовий розмір поезії О. Олеся „Чари ночі”.
2. Яку роль
відіграють символи в „Лісовій пісні” Лесі Українки?
Високий рівень
Напишіть
творчу роботу на одну з тем:
1. Ідея
гармонії людини і природи (за драмою „Лісова пісня” Лесі Українки).
2. Багатство
поетичної спадщини Миколи Вороного.
ДОМАШНЄ
ЗАВДАННЯ
Повторити
вивчений за рік матеріал.
Коментарі
Дописати коментар