Класна робота№ 18  українська література 10 клас

КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 6. ЗА ТВОРЧІСТЮ ЛЕСІ УКРАЇНКИ, М. ВОРОНОГО, О. ОЛЕСЯ. ТЕСТУВАННЯ - ОБРАЗНЕ СЛОВО ПОЕТИЧНОГО МОДЕРНІЗМУ

 ІНСТРУКТАЖ ДО ВИКОНАННЯ ТА ОЦІНЮВАННЯ

Початковий рівень — по 0,5 б. = 3 бали.

Середній рівень — по 1 б. = 2 бали.

Достатній рівень — по 2 б. = 3 бали.

Високий рівень — 4 бали.

 НАПИСАННЯ УЧНЯМИ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ

I варіант

Початковий рівень

 

1. Вкажіть назву збірки поезій Олександра Олеся, що вийшла у 1907 р.:

А „З журбою радість обнялась”;

Б „Драматичні етюди”;

В „Чужиною”;

Г „Поезії”.

2. Визначте головну думку драми-феєрії „Лісова пісня”:

А одвічна проблема реалізації творчої особистості;

Б перемога вільного високодуховного життя над обивательщиною, буденщиною;

В проблема соціальної нерівності людей;

Г проблема збереження природного середовища.

3. Слова:

Не зневажай душі своєї цвіту,

Бо з нього виросло кохання наше!

Той цвіт від папороті чарівніший —

Він скарби творить, а не відкриває...

адресовані:

А Мавці;

Б Лукашеві;

В Килині;

Г Перелесникові.

4. Домінуючим художнім засобом у творі М. Вороного „Блакитна панна” є:

А метафора;

Б символ;

В тавтологія;

Г епітет.

5. З якого твору Лесі Українки рядки:

Так, я буду крізь сльози сміятись,

Серед лиха співати пісні,

Без надії таки сподіватись,

Буду жити! Геть, думи сумні!

А „Лісова пісня”;

Б „Мріє, не зрадь.”;

В „Стояла я і слухала весну.”;

Г „Contra spem spero”.

 

6. Складний шлях пошуку ідеалу життя розкрито у творі:

А „Чари ночі”;

Б „По дорозі в казку”;

В „Інфанта”;

Г „О слово рідне.”.

Середній рівень

Продовжте речення:

1. Неоромантизм — це...

2. Драматичний етюд — це...

Достатній рівень

Виконайте завдання:

1. Визначте віршовий розмір поезії Миколи Вороного „Блакитна панна”.

2. Як ви розумієте визначення жанру „Лісової пісні”, чому це драма-феєрія?

Високий рівень

Напишіть творчу роботу на одну з тем:

1. „Лісова пісня” — шедевр світової літератури.

2. „З журбою радість обнялась.” (за творчістю О. Олеся)

II варіант

Початковий рівень

1. Кому належать слова у творі Лесі Українки „Лісова пісня”:

О, не журися за тіло!

Ясним вогнем засвітилось воно,

чистим, палючим, як добре вино,

вільними іскрами вгору злетіло.

А Лукашеві;

Б Мавці;

В Килині;

Г Русалці.

2. М. Вороний працював у театрі...

А І. Карпенка-Карого;

Б М. Садовського;

В М. Кропивницького;

Г П. Саксаганського.

3. Яка поезія стала відомим романсом?

А „О слово рідне! Орле скутий!..”;

Б „Блакитна панна”;

В „Чари ночі”;

Г „Стояла я і слухала весну”.

4. „Блавати”, „гротески” трапляються у творі:

А „Чари ночі”;

Б „О слово рідне!.. ”;

В „Мріє, не зрадь”;

Г „Блакитна панна”.

5. У якому творі Леся Українки піднімається проблема людини, природи і мистецтва?

А „Contra spem spero”;

БЛісова пісня”;

В „Стояла я і слухала весну”;

Г „Мріє, не зрадь”.

6. Конфлікт драматичного етюду „По дорозі в казку” базується на протистоянні.

А старе — нове;

Б чоловік — жінка;

В герой — натовп;

Г творчість — руйнація.

Середній рівень

Продовжте речення:

1. Драма-феєрія — це...

2. Символізм — це...

Достатній рівень

Виконайте завдання:

1. Визначте віршовий розмір поезії О. Олеся „Чари ночі”.

2. Яку роль відіграють символи в „Лісовій пісні” Лесі Українки?

Високий рівень

Напишіть творчу роботу на одну з тем:

1. Ідея гармонії людини і природи (за драмою „Лісова пісня” Лесі Українки).

2. Багатство поетичної спадщини Миколи Вороного.

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Повторити вивчений за рік матеріал.


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу