Класна робота № 17 українська література 9 клас

  Контрольна робота  з української літератури (за період дистанційного навчання)    9 клас

                                          I варіант

                             Початковий      рівень

1. До поетів-романтиків НЕ належить…

   А) Г. Сковорода;

   Б) Є. Гребінка;

   В) М. Петренко;

   Г) П. Гулак-Артемовський.

2. Події доби Руїни описано у творі…

   А) « Наймичка»;

   Б) « Чорна рада»;

   В) « Інститутка»;

   Г) « Тарас Бульба»

3. Птах, який супроводжував політ героя у сні ( поема « Сон» )

   А) сокіл;

   Б) орел;

   В) сова;

   Г) ластівка.

4. Як склалася подальша доля Івася, сина Катерини, з поеми « Катерина» ?

   А) потрапив у родину свого батька;

   Б) служив козачком у пана;

   В) був поводирем сліпого козаря;

   Г) став жебраком.

5. Хто приніс звістку Тарасові Бульбі про зраду сина Андрія?

   А) Остап;

   Б)  Янкель;

   В) Козаки;

   Г) Служниця панночки.

6. « Молода, батьку, знайшлась би друга, а Кирила Тура другого не буде», - каже герой твору

   А) « Інститутка»;

   Б) « Катерина»;

   В) « Чорна рада»;

   Г) « Тарас Бульба».

                                       Середній рівень

7. Установіть відповідність ідей із творами, у яких вони втілені

1. « До Основ`яненка»            а) « Борітеся – поборете!» - заклик до об`єд-

                                                     нання зусиль народів для боротьби проти

                                                     спільного ворога – російського царату.

2. « Катерина»                         б) прохання оспівувати історію рідного краю.                 

                                                     Запорозьку Січ, пробуджувати національну

                                                     свідомість українців. 

3. « Кавказ»                             в) засудження самодержавства й кріпосництва

                                                    в Російській імперії.

4. « Сон» ( « У всякого           г) висловлення глибокого співчуття до жінки-

своя доля» )                               покритки, засудження жорстокості, підступ-

                                                    ності, розбещеності панів.

8. Відтворіть хронологічну послідовність подій у повісті М. Гоголя « Тарас Бульба»

А) Зустріч Андрія з полячкою.

Б) Перебування в Запорізькій Січі.

В) Зустріч синів з батьком після навчання.

Г) Смерть Остапа.

9. Назвати ознаки романтизму.

                          Достатній рівень

10. Дайте характеристику одному з синів Тараса Бульби.

11. Доведіть, що твір « Рибалка» - справді балада.

                            Високий рівень

12. Написати твір-мініатюру на одну з тем:

1. « Творчість Т. Шевченка « періоду Трьох літ»

2. « Актуальність творів Т. Шевченка в наш час»

                                 II варіант

                              Початковий рівень

1. Сатиричною є поема Тараса Шевченка:

    А) « Кавказ»;

    Б) « Гайдамаки»;

    В) « Катерина»;

    Г) « Сон» ( « У всякого своя доля…)

2. Пантелеймон Куліш є

    А) автором першого драматичного твору в українській літературі;

    Б) зачинателем нової української літератури;

    В) основоположником нової української літератури;

    Г) автором першого історичного роману в українській літературі.

3. Центральним конфліктом роману П. Куліша « Чорна рада» є боротьба

    А) між соціальними групами;

    Б) між запорожцями і міщанами;

    В) між гетьманом Сомком і козаками;

    Г) за гетьманську булаву між Сомком і Брюховецьким

4. Рядки: « - Я каралась весь вік в чужій хаті…

                   Прости мене, мій синочку! Я… я твоя мати» - взято із твору Шевченка:

     А) « Катерина»;

     Б) « Гайдамаки»;

     В) « Наймичка»;

     Г) « У нашім раї на землі…»

5. Творив на порубіжні культур двох народів:

     А) П. Куліш;

     Б) М. Гоголь;

     В) Є. Гребінка;

     Г) Т.Шевченко

6. Іван Брюховецький, Яким Сомко є героями твору:

    А) « Інститутка»;

    Б) « Чорна рада»;

    В) « Тарас Бульба»;

    Г) « Гайдамаки»

                                         Середній рівень

7. Установіть відповідність хронологічних меж і періодів творчості Т. Шев –

ченка:

1. 1837 – 1843                        а) період « трьох літ»;

2. 1843 – 1847                        б) період останніх років життя;

3. 1847 – 1857                        в) ранній період;

4. 1857 – 1861                        г) період заслання;

                                                д) період навчання.

8. Установіть хронологічну послідовність подій у творі « Інститутка»

А) Одруження панночки па переїзд на хутір.

Б) Знайомство з оповідачкою Устиною.

В) Смерть Катрі.

Г) Приїзд панночки й обрання Устини покоївкою.

9. Назвати складові сюжету

                               Достатній рівень

10. Назвати образи- символи в поемі Т. Шевченка « Кавказ»

11. Охарактеризуйте Тараса Бульбу

                                 Високий рівень

12. Порівняльна характеристика Катерини з однойменної поеми та Ганни з поеми « Наймичка»

Пояснити, чому поему Т. Шевченка «Сон» ( « У всякого своя доля…) вважають зразком політичної сатири.

 Одне питання на вибір


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу