Класна робота № 17 українська мова 6 клас
Узагальнення
та систематизація з теми «Числівник»
Робота з
підручником
Повторити теоретичний
матеріал підручника – параграф 58 с. 184 – 187.
«Мозкова атака» ( усно).
1) Як змінюється числівник?
2) На які групи за значенням
поділяються числівники?
3) Чому такий поділ?
4) З якою частиною мови зв’язаний
числівник? Чому?
5) У чому особливість
відмінювання порядкових числівників?
6) З якою частиною мови можна
сплутати числівник? Як цього уникнути?
7) При визначенні часу, які
числівники вживаємо?
8) Скільки числівників в
української мови?
«Бізнес-задачі»
Розв’яжіть задачі (розв’язок запишіть словами). Запишіть
числівники словами, узгоджуючи їх з іменниками. ( письмово)
1) На кондитерській фабриці за 2
дні спекла пекарка 20 тістечок. Спочатку
вона прикрасила родзинками 15
тістечок, а потім 15 – горішками. Усі тістечка виявились прикрашеними. Скільки
тістечок були прикрашені як родзинками, так і горішками?
2) На фірму треба працевлаштувати
30 осіб. На співбесіду прийшли 42 людини. Скільки людей отримають відмову?
«Інтелектуальні головоломки»
Запишіть і відгадайте загадки, записуючи числівники
словами. Визначити відмінок числівників ( письмово)
1) Летів птах на 12 ногах
та 1 яйце зніс. 2. Росте дуб, на ньому
12 суків, 52 гілки, на кожній гілці по 7 листочків. Що це за дуб? 3. У книжці 6 листочків простих, 7 золотий. 4. 2 зірки весь світ бачать. 5. У 32 вояків 1
командир. 6. Має шкір 7, витискає сльози
всім. 7. 4 ходаки, 2 бодаки, 7 – помахайло.
8. 100 коней, 100 волів – це яйце не
потягнуть.
Робота з підручником
Виконати впр. 496, 497,
498.
Домашнє завдання.
Підготуватися до контрольної
роботи – повторити теоретичний матеріал.
Виконати впр. 500 , тести на с. 186 – 187.
Коментарі
Дописати коментар